Papildai sportui sportuojantiems

Filtrai
Kategorija
  • %Nuolaidos%
    • RINKINIAI (Super Kaina!)
  • Aminorūgštys
    • BCAA
    • Kompleksinės
    • Glutaminas
    • Argininas, AAKG
    • Beta Alaninas
    • L citrulinas
  • Baltymai, proteinas
    • Išrūgų Koncentratas
    • Išrūgų Izoliatas
    • Baltymų mišiniai
    • Lėto pasisavinimo (kazeinas)
  • Augaliniai Baltymai
    • Sojos baltymai
  • Kreatinas produktai
    • Kreatino Monohidratas
    • Creapure®
    • Kre-Alkalyn
    • Kiti Kreatino Produktai
  • Riebalų deginimui
    • L Karnitinas
    • Riebalų degintojai
  • Maistas Dietai
    • Batonėliai
    • Padažai (be kalorijų)
    • Sirupai (be kalorijų)
    • Riesutų Sviestas
    • Purškiamas aliejus
    • Baltyminiai užkandžiai
    • Skonio lašai
    • Maisto gaminimui
  • Masės didinimui Gaineriai
  • Prieštreniruotiniai produktai (Pre workout)
  • Sąnariams
  • Žuvų taukai
  • Papildai Vyrams
  • Angliavandeniai
  • Izotoniniai gėrimai
  • Vegetarams Veganams
  • Shotai ir mėginėliai
  • Kiti produktai
  • Vitaminai, mineralai
    • Multivitaminai (Kompleksai)
    • Vitaminai
    • Mineralai
    • ZMA
Rinkiniai
Kaina
   
Prekių ženklai
Papildo forma
Rodyti po: 10 20 50 100

Papildai Sportuojantiems žmonėms itin svarbi subalansuota mityba. Tačiau net jei valgote visavertį maistą, be sporto papildų neišsiversite. Jie būtini norint užtikrinti, kad organizmas nepritrūktų gyvybiškai svarbių medžiagų.

Papildų sportui įvairovė labai didelė, vieni jų skirti atgauti jėgoms, kiti pamaitinti raumenį, aprūpinti organizmą vitaminais ir mineralais, suteikti energijos ir pan.

Aktyviai sportuojantiems žmonėms svarbu gauti baltymų ir būtinųjų amino rūgščių, riebalų bei angliavandenių, kad raumuo būtų lavinamas kokybiškai ir sveikai. Baltymai ir amino rūgštys padeda atsigauti raumenims po treniruotės, todėl jų svarbu gauti tiems, kurie augina raumenų masę.

Jeigu sportuojama aktyviai, tačiau negaunamas pakankamas baltymų kiekis – organizmas kompensuoja tai kūno baltymais (t.y. raumenimis) ir raumuo neauga, netgi atvirkščiai – yra labiau žalojamas. Baltymų galima gauti ir su maistu, tačiau daugumai žmonių tai nepavyksta, todėl puiki išeitis yra sporto papildai, kurie šį stygių kompensuoja.

Baltymai - Proteinas dažniausiai gaminami iš išrūgų (whey protein), tačiau dabar yra ir veganams skirtų, gaminamų iš sojos, ryžių ar kitų augalinių produktų.  Tokie papildai puiki pagalba veganams, kuriems ne visada pavyksta gauti reikiamą baltymų kiekį.

SVARBU: Mokslininkų rekomendacijos baltymų suvartojimui per dieną yra labai skirtingos, tačiau svyruoja nuo 0,8-1,2 g baltymų/kg, ir 1,2-2,0g/kg !

Energetiniai sporto papildai padeda kūnui efektyviau išskirti energiją raumenims bei kitiems audiniams treniruotės metu, taip pat atstatyti kraujo rodiklius po sporto. Pavyzdžiui, izotoninis gėrimas padeda išskirti energiją treniruotės metu ir atstatyti elektrolitų balansą kraujyje, o tai itin svarbu.

Energetiniai papildai sportui padeda ištvermei. Štai bėgant tolimas distancijas izotoniniai gėrimai yra labai svarbi pagalba, norint kuo mažiau nuvarginti savo organizmą ir atstatyti prarastus elektrolitus, kurių stygius gali tapti pražūtingu.

Vienas iš populiariausių energetinių papildų – kreatinas. Šis papildas sportuojantiems yra ir labiausiai mokslininkų ištirtas. Mokslininkai įrodė, kad kreatinas padeda auginti kokybišką raumenų masę.

Kai  kurie specialūs sporto papildai skirti tiems, kas siekia auginti masę, tačiau nepavyksta su maistu gauti daugiau kcal. Specialių sportui skirtų papildų vartojimas padeda gauti didesnį kcal kiekį ir lengviau pasiekti norimą raumenų masę.    

Treniruotis galima ir nevartojant papildų sportui, tačiau norint siekti aukštesnių rezultatų, turėti daugiau energijos treniruotės metu, lavinti didesnę raumens jėgą ir galingumą, auginant raumenų masę - tokius papildus sportuojantiems naudoti rekomenduojama ,  sporto papildai pigiau.

Papildai skirti ne tik auginti masę, bet ir sėkmingai jį mesti (Fat burner). Svoriui mesti skirti maisto papildai padeda energiją, iš sukaupto riebalinio audinio, pernešti per lastelių membranas. Tai nereiškia, kad vien geriant tokius papildus imsite lieknėti, tačau sportuojant šie papildai padeda naudoti riebalinį audinį energijai gauti.

Svarbu nepamiršti, kad prieš pradedant vartoti ar renkantis maisto papildus visada pravartu pasitarti su konsultantu. Juos naudoti būtina laikantis instrukcijos.

Papildai sportui nėra maisto pakaitalas, tačiau labai gera pagalba vyrams ir moterims, siekiant rezultatų profesionaliaime ir mėgėjiškame sporte.