Sojos baltymai

Kas sakė, kad baltymų galime gauti tik iš gyvulinės kilmės produktų? Nieko panašaus – baltymai slepiasi ir gamtos dovanojamuose augaluose. Tad šiandien jau tikrai galima įsigyti augalinių baltymų, vienas pasirinkimų yra ir sojos baltymai.  Dėmesį verta atkreipti į tai, kad būtent sojos pupelės yra vienas seniausiai žinomų ir labiausiai ištyrinėtų maisto produktų. Jo įvairiapusė nauda žmogaus organizmui yra įrodyta jau labai seniai. Na, o vienas iš naudos aspektų yra tas, kad būtent sojos pupelėse yra ypač daug baltymų, kurie labai reikalingi intensyviai sportuojantiems žmonėms, padeda atsigauti po sunkios treniruotės bei auginti raumenų masę.  Šios itin vertingos gamtos dovanos – sojų baltymų rasite mūsų ir internetinėje parduotuvėje.

Filtrai
Rinkiniai
Kaina
   
Prekių ženklai
Papildo forma

Kam augaliniai papildai galėtų tapti geriausiu pasirinkimu?


Augalinis proteinas yra puikus pasirinkimas kiekvienam profesionaliai ar mėgėjiškai sportuojančiam asmeniui, kuris siekia savo organizmą aprūpinti reikiamu kiekiu baltymų, tačiau dėl tam tikrų aplinkybių (etinių ir t.t.), nevartoja gyvulinės kilmės produktų.


Augalinis proteinas: į ką svarbu atsižvelgti į renkantis?


Augalinis proteinas, pavyzdžiui, sojos baltymai, yra iš tiesų geras sprendimas kiekvienam, kuris nevartoja gyvulinės kilmės produktų. Vis dėlto, renkantis augalinės kilmės baltymus svarbu įsiminti vieną detalę. Auglinės kilmės baltymai neturi pilnos amino rūgščių grandinės. Tai reiškia, kad šių baltymų biologinė vertė yra šiek tiek žemesnė, o ir įsisavinimas šiek tiek prastesnis. Tačiau tai nėra priežasties nevartoti baltyminio proteino apskritai. Viskas, ką reikėtų daryti, tai – rinktis augalinės kilmės baltymų mišinius, t.y., tokius, kuriuose būtų ne tik sojų baltymų, bet ir žirnių, pupelių, kanapių, ryžių baltymų. Skirtingi augaliniai baltymų šaltiniai turės savitas aminorūgščių grandines, tad puikiai tarpusavyje papildys vienas kitą.


Sojos baltymai: ką dar svarbu apie juos žinoti?


Sojų baltymai šiandien sudaro iš tiesų nemažą pasirinkimą, tad, kad išsirinkti būtų lengviau, kad pinigus investuotumėte tinkamai ir, kad sulauktumėte pageidaujamų rezultatų, svarbu žinoti, į kokius akcentus reikia atkreipti dėmesį.
• Sudedamosios dalys
Savaime suprantama, vienas svarbiausių akcentų yra sudedamosios dalys. Atkreipdami dėmesį į gaminio sudėtį, įsitikinsite, kokius gaminys sukėlė jūsų susidomėjimą – 100 proc. sojų baltymai ar visgi jūsų dėmesį patraukė augalinių baltymų kompleksas, kurio didžiąją dalį sudaro sojų baltymų izoliatas, o taip pat – ir kitų augalą, pavyzdžiui, žirinių, spanguolių, saulėgrąžų, kanapių, ryžių, migdolų baltymai. Kaip jau minėjome, augaliniai baltymai nėra tokie vertingi ir lengvai įsisavinami kaip gyvulinės kilmės, todėl ir vertėtų rinktis augalinių baltymų kompleksus – juose esantys baltymai puikiai papildomai vienas kitą ir užtikrina didesnę naudą jūsų organizmui. Augalinių baltymų kompleksų sudėtyje taip pat galime rasti kvapiųjų medžiagų, dažiklių, tirštiklių konservantų.
Kitas pasirinkimas – vien tik sojų baltymas, t.y., gaminys, kurį sudaro tik sojų pupelių izoliatas ir tokios sudedamosios dalys kaip tirštikliai, dažikliai, kvapikliai, konservantai. Toks gaminys yra ypač taiklus pasirinkimas kiekvienam, kuris nori efektyviai padidinti per parą suvartojamų baltymų kiekį, o taip pat – nenori gaišti daug laiko gamindamas baltymais turtingus patiekalus bei gėrimus. Tiek augalinių baltymų mišinių, tiek sojų pupelių izoliato paruošimas yra labai paprastas ir tikrai neatims daug jūsų brangaus laiko.
Tirštikliai, dažikliai, konservantai, kvapiosios medžiagos, kurias galime rasti sojų proteinuose arba augalinių proteinų kompleksuose yra saugios naudoti bei užtikrina patrauklią gaminio išvaizdą, skonį bei kvapą; ilgą galiojimo laiką.
• Ar gaminys turi alergenų?
Nors augalinės kilmės produktai yra iš tiesų labai vertingi dėl juose esančių maistinių medžiagų, o kai kurias atvejais netgi gali visiškai pakeisti gyvulinės kilmės produktus, dėmesį verta atkreipti į tai, kad nemaža dalis augalų yra įvardijami kaip alergenai. Taigi, pirkdami gaminį, kurio pagrindą sudaro sojų pupelių izoliatas arba augalinių baltymų kompleksą, atsakingai patikrinkite, kokių darinių arba pėdsakų galima rasti. Be sojos, dažniausiai dar būna riešutų, kviečių dariniai arba pėdsakai.
• Skonis
Kalbant apie natūralų sojų produktų skonį, nesunku pastebėti, kad atsiliepimai būna ypač įvairūs: vieni sako, kad tai – subtilaus skonio produktai ir juos malonu naudoti kasdien, tačiau kiti nevengia ir griežtesnių įžvalgų, atskleisdami, kad skonis neva galėtų būt ir geresnis. Visai nesvarbu, kuriai grupei priklausote jūs – sojos baltymų skonis tikrai neturėtų tapti priežastimi, dėl kurios vengsite vartoti gaminį. Šiandien tikrai nebūtina rinktis natūralaus skonio sojų baltymus – pirmenybę galite teikti, pavyzdžiui, braškių, šokolado, vanilės ir pan. skonio sojų baltymams.
• Vartojimas
Dar vienas ne ką mažiau svarbus akcentas – vartojimas. Ant kiekvieno gaminio rasite vartojimo rekomendacijas. Paprastai sojų baltymų milteliai ar augalinių baltymo komplekso milteliai (tam tikras jų kiekis) sumaišomas su tam tikru kiekiu skysčio (vandens, pieno ir pan.) ir suplakti. Per dieną, priklausomai nuo situacijos (kūno sudėjimo, siekiamų tikslų ir t.t.), sojų baltymai ar augaliniai baltymų kompleksai, kuriuose taip pat yra sojų baltymų izoliato, gali būti vartojami 2 – 3 kartus per parą: prieš treniruotę, po jos ar net prieš miegą. Taip pat svarbu prisiminti, kad tokie maisto papildai negali būti vartojami kaip maisto pakaitalai.
• Laikymo sąlygos
Ne paslaptis, kad maisto papildai turi būti laikomi tam tikromis sąlygomis – tik tokiu atveju jie išlaiko visas geriausias savo savybes visą laikotarpį, kurį deklaruoja gamintojas. Sojų baltymai ar augaliniai baltymų kompleksai su sojų baltymais, tikrai neapsunkins jūsų kasdienybės, priversdami ieškoti ypatingų sąlygų laikymui. Nieko panašaus – tokio pobūdžio gaminius pakaks laikyti sausoje bei vėsioje vietoje, kur jų nepasiektų mažamečiai vaikai bei tiesioginiai saulės spinduliai, suvartojant iki nurodytos datos.
• Kiekis
Na, ir, žinoma, nepamirškite atkreipti dėmesį į gaminio kiekį. Šiandien sojų baltymai ar augalinių baltymų kompleksai parduodami ypač įvairiais kiekiais ir tai yra dar vienas viena aplinkybė, kurią turėtumėte įvertinti. Atsižvelgiant į tai, kad tokio pobūdžio gaminiai, siekiant geriausių rezultatų, turi būt vartojami reguliariai, verta įsigyti didesnio svorio pakuotes (toks pasirinkimas taip pat yra geras ir tuomet, kai šeimoje – bent keli sportuojantys asmenys). Toks sprendimas bus kur kas ekonomiškesnis – leis sutaupyti laiko bei pinigų.