Kazeinas

Nors baltymai yra svarbūs ir reikalingi kiekvienam žmogui be išimties, dėmesį verta atkreipti į tai, kad sportuojantiems vyrams bei moterims jų reikia dar daugiau. Taigi, visi, kurie profesionaliai ar mėgėjiškai, tačiau daug ir dažnai sportuoja, turėtų vartoti baltymų papildus. Tačiau dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad baltymai yra įvairių rūšių. Ir apie kiekvienos rūšies baltymus būtina žinoti tam tikrą informaciją – kuo naudingas konkretus baltymas; kokią naudą jis neša sportuojantiems asmenimis; kas gali nutikti, jei trūks šio baltymo ir kaip tinkamai išsirinkti papildus.

Filtrai
Rinkiniai
Kaina
   
Prekių ženklai
Papildo forma

Juk ne paslaptis, kad papildai, kurių pagrindas yra baltymas, sudaro didelę įvairovę. Todėl tik atsakingai įvertinus tam tikrus kriterijus, galima išsirinkti tinkamiausią gaminį. Vienas tokių baltymų, kurį taip pat patariama vartoti sportuojantiems vyrams bei moterims papildomai, yra kazeinas – tai lėto įsisavinimo baltymai. Sportininkai šios kategorijos produktus vartoja dažniausiai prieš miegą, kad miego metu išlaikyti anabolinius procesus ir organizmui nepritrūktų baltymų. Aukštos kokybės kazeino papildų galite įsigyti ir mūsų internetinėje parduotuvėje.


Kazeinas: kas tai ir kokia jo funkcija?


Kazeinu yra vadinamas sudėtinis pieno baltymas, kuris išsiskiria tada, kai pienas yra paveikiamas rūgštimis. Kazeinas yra ypatingas tuo, kad jame saugomos visos amino rūgštys, kurios yra reikalingos žmogaus organizmui. Taigi, drąsiai galima sakyti, kad kazeino funkcija yra tikrai ne viena. Jo reikšme yra ypač didelė visų žmonių, o ypač – sportuojančių, organizmui. Tad, kviečiame susipažinti su svarbiais faktais apie šį baltymą:
• atsižvelgiant į tai, kad kazeinas turi sportuojančio žmogaus organizmui taip reikalingas amino rūgštis, nesunku suprasti, kodėl šį baltymą papildomai vartojantys žmonės, greičiau užaugina raumenų masę bei lengviau atsigauna net po itin intensyvių treniruočių;
• kazeinas yra ypatingas ir tuo, kad sugeba žmogaus organizme ypač ilga išlaikyti azotą bei maistines medžiagas. Taigi, būtent todėl, šį baltymą dauguma žmonių vartoja prieš miegą. Miego metu mes negalima papildyti savo organizme maistinėmis medžiagomis ir tokiu būdu užtikrinti, kad raumenys bus tinkamai maitinami, kol miegame. Tačiau kazeinas tampa reikšminga išimtimi ir ir garantuoja, kad kol mes miegosime, mūsų raumenys bus aprūpinti reikiamomis medžiagomis.
• Dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad kazeinas – labai naudingas ne tik tiems, kurie siekia auginti raumenų masę, bet ir tiems, kurie nori numesti svorio. Norintieji sulieknėti, šį baltymą turėtų vartoti papildomai dėl labai paprastos priežasties: kadangi šis baltymas yra virškinamas labai ilgai, jis užpildo skrandį ir suteikia sotumo jausmą. Taigi, žmonės, vartojantys kazeino papildus, jaučiasi kur kas sotesni ir išvengia dažno užkandžiavimo, tad taupo savo kalorijų sąskaita.
• Daugelis sportuojančių žmonių siekia užtikrinti kuo didesnę ištvermę visos treniruotės metu. Belieka tik pridurti, kad moksliniai tyrimai rodo, kad pastovus kazeino vartojimas prisideda prieš šio tikslo – sportuojantieji yra kur kas ištvermingesni.
• Moksliniai tyrimai įrodė, kad kazeiną taip pat yra ypač tikslinga vartoti visiems tiems, kurių nori išryškinti raumenis bei palaikyti puikią jų struktūrą.
• Ne paslaptis ir tai, kad kai organizmas stokoja energijos, ją jis ima geriausiu atveju iš riebalų. Tačiau pats blogiausias scenarijus – energijos ėmimas iš baltymų, t.y., raumenų. Kad to būtų išvengta, labai svarbu užtikrinti baltymų perteklių organizme. Taigi, belieka tik pridurti, kad kazeino papildai šiam tikslui tinka kuo puikiausiai.
• Nereikia ir sakyti – kalcis yra reikalingas tiek sportuojantiems, tiek to atsisakantiems žmonėms, kadangi stiprina kaulus bei mažina lūžių tikimybę. Tad belieka tik pabrėžti, kad būtent kazeinas yra puikus kalcio šaltinis.
• Fosforas – dar viena svarbi medžiaga, kurios pakankamai turi gauti kiekvieno žmogaus organizmas. Taigi, belieka tik pridurti, kad būtent kazeinas yra ypač puikus fosforo šaltinis.


Kazeino papildai: kaip išsirinkti?


Sportuojančio žmogaus organizmui taip reikalingas pieno baltymas kazeinas gali būti gaunamas ir su maistu, pavyzdžiui, pienu. Tačiau nesunku pastebėti, kad norint užtikrinti reikiamus šio proteino kiekius organizme, reikėtų išgerti ypač didelius kiekius pieno. Na, o tai daugeliui būtų tiesiog neįmanoma užduotis. Tačiau bandyti to padaryti ir nereikia – egzistuoja kur kas paprastesnis sprendimas. Šis proteinas gali būti gaunamas iš papildų. Kazeino papildai šiandien sudaro ypač didelį pasirinkimą, tad tam, kad išsirinktumėte tinkamiausią variantą, būtina atkreipti dėmesį ir į tam tikras detales.
• Kazeino kiekis vienoje porcijoje arba 100 g
Savaime suprantama, vienas svarbiausių rodiklių yra kazeino kiekis vienoje porcijoje arba 100 g. Skirtingų gamintojų papilduose kazeino kiekis gali būti skirtingas. Taigi, atsakingai įvertinkite, kuriuos rinktis. Kuo labiau norite papildyti savo organizmą kazeinu, tuo labiau pirmenybę verta teikti papildui, kurio vienoje porcijoje kazeino kiekis yra ypač didelis.
• Vitaminai bei mikroelementai
Ne paslaptis, kad kiekvieno iš mūsų organizmui yra labai reikalingi įvairūs vitaminai bei mikroelementai. Svarbu akcentuoti, kad kai kurie kazino papildai ir yra papildyti vitaminais arba mikroelementais. Ir būtent toks pasirinkimas yra puikus, jei norite savo organizmą papildyti ne tik kazeinu.
• Kitos sudedamosios dalys
Atkreipti dėmesį vertėtų ir į kitas sudedamąsias dalis. Paprastai tokių papildų sudėtyje dar galima rasti skonį ar aromatą suteikiančias medžiagas, dažiklius, konservantus. Svarbu akcentuoti, kad visos medžiagos, kurios yra naudojamos, yra visiškai saugios vartoti.
• Skonis
Gera žinia smaližiams – kazeiną vartoti gali būti labai gardu. Kad taip ir būtų, tereikia pasirinkti kazeino papildus, kurie praturtinti tam tikru skoniu. Šiandien skonių įvairovė yra iš tiesų puiki, tad jums telieka nuspręsti, kuriuo iš jų mėgausitės. Paverskite papildų vartojimą skania ir mažyte švente.
• Kiekis
Norint išvysti bei pajusti geriausius rezultatus, kazeiną pavartoti vos kelias dienas tikrai nepakaks – būtinas ilgesnis periodas (jei reikia, darykite pertraukėles). Kalbant apskritai, nesunku pastebėti, kad teks suvartoti ne tokią jau ir mažą kiekį šio baltymo. Tad galima daryti išvadą, kad išmintingiausiai elgiasi tie, kurie iš karto įsigyja didesnę pakuotę.
• Vartojimas ir laikymo sąlygos
Ant papildų pakuotės raiste rekomendacijas, kaip dažnai ir kokiais kiekiais vartoti kazeiną. Tačiau tai – standartiniai sprendimai, kurie neturi nieko bendro su jūsų situacija. Tad pasikonsultuokite su savo mitybos specialistu ar treneriu dėl tikslesnių normų. Na, o laikymo sąlygos yra labai paprastos: tiesiog laikykite gaminį vėsioje bei saugioje vietoje, pakuotė turi būti sandariai uždaryta.


Kodėl kazeino baltymai turėtų būti perkami internetu?


Nusprendusieji pasirūpinti savimi bei įsigyti šių papildų, turėtų juos pirkti internetu. Tai verta daryti dėl įvairių priežasčių. Visų pirma, pavyks sutaupyti daug laiko – papildus galima išsirinkti vos per kelias minutes, neišeinant iš savo namų. Na, ir, žinoma, nereikia pamiršti, kad mūsų internetinėje parduotuvėje labai dažnai vykdomos akcijos. Tai reiškia puikią naujieną kiekvienam, norinčiam pasirūpinti savimi ir tuo pat metu išleisti mažiau. Akcijos metu kazeino papildai gali kainuoti net keliais, keliolika ar net keliasdešimt procentų pigiau.
Pieno baltymas kazeinas reikalingas kiekvienam iš mūsų. Tad jau dabar pasirūpinkite, kad jūsų organizmas jo gautų pakankamai.