Žuvų taukai

Žuvų taukai, Omega 3 rūgštys

Ne naujiena, kad žuvų taukai, kuriuose gausu Omega 3  (toliau – ir Ω-3) riebiųjų rūgščių yra itin vertingos mūsų organizmui.

Omega 3 rūgštys svarbios:

  • sąnariams,
  • smegenims,
  • nervų sistemai,
  • imuninei sistemai,
  • regėjimui.

Ir tai ne viskas. Ar žinojote, jog net 2/3 mūsų smegenų svorio sudaro riebalai? O štai žuvų taukuose esanti dokozaheksaeno rūgštis yra smegenų ląstelių viena sudedamųjų dalių. Šios rūgšties trūkstant silpnėja žmogaus gebėjimas atsiminti, išlaikyti dėmesį ir kt.

Moksliniais tyrimais jau įrodyta, kad pakankamas Omega 3 rūgščių vartojimas sumažina  demensijos riziką senatvėje, turi teigiamos įtakos depresijai gydyti, sumažina trigliceridų (cholesterolio)kiekį kraujyje, o tai reiškia, kad mažina riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Grupė mokslininkų tyrimais įrodė, jog Omega 3 turi teigiamą įtaką sergant astma, taip pat kenčiant dėl sąnarių ligų.

Šių rūgščių būtina gauti kasdien tiek vaikams, tiek sportuojantiems, tiek senoliams.

Daugiausia Omega 3 rūgščių yra jūrinės kilmės produktuose, žuvyje, žuvų taukuose, riešutuose, sėklose. Vertingų Ω-3 rūgščių gausu linų sėmenų aliejuje – 57 proc., rapsų aliejuje – 11 proc. , sojų pupelių aliejuje – 8 proc. Tačiau žmonės šių rūgščių vien iš maisto gauna kelis kartus mažiau nei reikėtų. Todėl Pasaulio sveikatos organizacija ragina vartoti daugiau Omega 3 rūgščių turinčių produktų ir kokybiškų jų papildų.

Filtrai
Rinkiniai
Kaina
   
Prekių ženklai
Papildo forma