Svarbiausi patarimai sportuojantiems

Treniruotės 2019-06-03

Svarbiausi patarimai sportuojantiems

„Sveikame kūne – sveika siela“ , taip teigė senovės filosofai. Šiandien vis daugiau žmonių ryžtasi aktyvesniam gyvenimui, ir pasirenka mėgstamą sporto šaką. Dažnai yra norima, kad sportas ne tik būtų malonus, bet taip pat leistų pasiekti pačių geriausių rezultatų, tad kiekvienam sportininkui tikrai pravers svarbiausi patarimai sportuojantiems. Taigi, ką turėtų žinoti kiekvienas sportuojantis asmuo?

Dega ne tik kalorijas, bet ir energija

Turbūt ne kartą pastebėjote, kad po treniruotės jautėtės pavargę. Taip nutiko todėl, kad treniruotės metu buvo deginama ir energija. Maisto papildai sportui gali padėti užtikrinti didesnę energiją, ir jūs ne taip greitai pajusite nuovargį. Priklausomai nuo to, kokia sporto  šaka užsiimate, galėsite pasirinkti pačius tinkamiausius sporto papildus – maisto papildu parduotuve Vilniuje jums pasiūlys iš tiesų didelį tokios produkcijos pasirinkimą.

Maisto papildus pirkite tik patikimose vietose

Deja, kartais nusprendžiama papildus pirkti nepatikimose pardavimo vietose, tokiose kaip turgus. Taip pat neretai galima rasti pavienių asmenų skelbimų, kuriuose yra siūloma įsigyti tam tikrų maisto papildų. Deja, ne visada galima būti garantuotiems, kad siūlomos prekės bus iš tiesų kokybiškos, ir bus saugios vartoti. Renkantis maisto papildus visada yra svarbu tai, kad jie būtų patvirtinti ES, todėl rinkitės tokias prekybos vietas, kurios būtų iš tiesų patikimos. Įvairių maisto papildų parduotuvių rasite iš tiesų nemažai, tad ir maisto papildų pasirinkimas bus pakankamai didelis. Nors įvairių maisto papildų galima rasti ir vaistinėse, tačiau profesionaliam sportui skirtų maisto papildų rasite tik specializuotose parduotuvėse. Maisto papildai sportui yra skirstomi į kelias dideles kategorijas: papildai ištvermei, raumenų masei didinti, svorio mažinimui, papildai jėgai ir papildai sportui moterims. Nusprendę, kokį tikslą norėtumėte pasiekti, galėsite pasirinkti pačius tinkamiausius maisto papildus.

Maisto papildų kokybė

Renkantis maisto papildus svarbu atsižvelgti ir į tai, koks yra maisto papildų gamintojas. Visada yra galima pasidomėti, kokie papildai sportui yra vertinami palankiausiai, ir tai gali padėti paprasčiau priimti tam tikrą sprendimą. Vienas dažniausių pasirinkimų – tai Myprotein maisto papildai, kuriuos gana dažnai renkasi profesionalūs sportininkai. Renkantis tam tikrus sportui skirtus papildus visada yra svarbu įsitikinti, kad papildų gamintojas yra patikimas, ir tai lems pačius geriausius rezultatus.

Rinkitės tinkamus papildus

Visada rekomenduojama pasikonsultuoti su mitybos specialistu ar treneriu. Kiekvieno mūsų organizmas yra labai individualus, tad ir universalių maisto papildų negali būti. Norėdami išbandyti tam tikrus maisto papildus, pirmiausia užsisakykite nedidelį maisto papildų kiekį – jei maisto papildai sportui netiks, nebūsite praradę daug pinigų. Maisto papildu parduotuve Vilniuje jums pasiūlys iš tiesų gausų papildų pasirinkimą, tad visada galėsite atrasti tokius, kurie jums tiktų labiausiai. Galėsite pasitarti ir su pardavėjais – jie mielai atsakys į visus jums kylančius klausimus. Galite rinktis internetinę parduotuvę (ją naudotis internetine paieška, pagal raktinius žodžius maisto papildu parduotuve Vilnius tikrai atrasite specializuotas parduotuves, kuriose yra siūlomos tokios prekės), ir taip pat galite apsilankyti fizinėje prekybos vietoje, kuriose yra parduodami papildai sportui.

Vanduo – taip pat labai svarbus

Kai kalbama apie sportą, visada pabrėžiama, kaip svarbu yra baltymai bei daržovės, tačiau vanduo – taip pat ne ką mažiau svarbus. Norintys pasiekti pačių geriausių rezultatų tiesiog privalo gerti pakankamą kiekį vandens. Rekomenduojama stiklinę vandens išgerti vos atsikėlus, prieš ir po valgio, prieš treniruotę ir po jos, taip pat ir prieš miegą. Nors tai gali skambėti kiek keistai, tačiau vanduo taip pat gali suteikti daugiau energijos, ir po treniruotės nesijausite pernelyg išsekę.

Ar pakankamai miegate?

Svarbu ir tai, kad pakankamai miegotumėte. Deja, dėl įtempto gyvenimo ritmo tam skiriama per mažai laiko. Visai be reikalo: jei norima pasiekti tikrai gerų rezultatų, turi būti ne tik naudojami tinkami maisto papildai sportui, bet ir pakankamai ilsimasi. Patartina miegoti 7-9 valandas, nes tai užtikrins raumenų augimą. Nors nemažai sportininkų nusprendžia treniruotis vakare, tačiau treniruotis vertėtų likus bent 3 valandoms iki miego.

Greiti užkandžiai – ne jums

Taip, tikrai ne visada pavyksta pasiruošti tinkamus pietus, tačiau greito maisto užkandinės – taip pat ne išeitis. Jei kankina alkis, dažnai gailimasi, kad maistas nebuvo pasiruoštas iš anksto. Nedarykite tokios klaidos, ir pasirūpinkite, kad jūsų mityba būtų pilnavertė. Tikrai nesugaišite pernelyg daug laiko, jei maistą ruošite kelioms dienoms į priekį.

Keiskite aplinką ir veiklą

Kad ir kokiu sportu užsiimtumėte, rekomenduojama kartais pakeisti aplinką, ir užsiimti vis kitokia veikla. Jei visada darysite tik tą patį, ir nekeisite aplinkos, gana greitai gali būti prarandama motyvacija. Kad taip  nenutiktų, paįvairinkite savo veiklą, ir tai gali lemti dar geresnius rezultatus.

Sporto papildai internetu: ar verta įsigyti?

Nors neretai yra ieškoma fizinių sporto papildų parduotuvių, tačiau tuo apsiriboti tikrai nereikėtų – visai  nesvarbu, kokiame mieste gyvenate, tikėtina, kad atrasite didelį maisto papildų pasirinkimą internetinėse parduotuvėse, kur pateikti savo užsakymą galėsite bet kuriuo jums patogiu metu. Jei jus domina tam tikra konkreti produkcija, pavyzdžiui, Myprotein sporto papildai, tikrai labai greitai atrasite tokius pardavėjus, kurie siūlo tokias prekes, ir galėsite palyginti, kur produkcija yra parduodama pačiomis palankiausiomis kainomis. Rinktis visada yra iš ko, tad kiekvienu atveju atrasite geriausias pasirinkimo galimybes.

Jei laikysitės visų šių svarbiausių patarimų, galite būti užtikrinti, kad rezultatai bus iš tiesų puikūs. Nepamirškite, kad svarbu ne tik sportuoti,sveikai maitintis ir vartoti tinkamus papildus, bet ir pakankamai ilsėtis, nes tai leis pasiekti dar geresnių rezultatų.